Folder en magazine design

Een verpakking zegt veel over de inhoud ervan. Of het nu gaat om voeding, sieraden, parfum of informatie. De waarde van de inhoud wordt versterkt met een ‘pakkende’ verpakking. Een aantrekkelijke omslag of cover van een brochure, folder of flyer, zal het verschil maken in attentiewaarde. Het verschil tussen worden gezien en worden gelezen.

Zoals met de meeste prikkels die onze zintuigen bereiken, zijn de eerste seconden bepalend voor onze reactie op allerlei informatie. Binnen deze tijd bepalen we, of we ons voelen aangetrokken tot hetgeen wij zien of horen. Als dat niet zo is zal onze attentie verzwakken, en besluiten we ons niet verder te verdiepen in het onderwerp, ook al is het inhoudelijk misschien toch interessant. Een afbeelding die tot de verbeelding spreekt maakt een grotere kans om nader bekeken te worden. Het zal de belangstelling wekken voor de inhoud ervan of het verhaal erachter.

Wanneer u de ontwikkeling van een marketingconcept of het ontwerp voor een product uit handen geeft,  betaalt u voor de creativiteit van een ander. Dat beseffen wij heel goed bij Gravilux Totale Reclamebegeleiding, en daarom nemen wij uw opdracht uiterst serieus. Het resultaat van een succesvol ontwerp begint bij ons begrip over uw product of dienst. De uitstraling ervan wordt voor een deel bepaalt door de techniek en het formaat.

Alle voornoemde factoren bepalen een belangrijk deel van de kosten. Wij houden rekening met uw budget, maar besparen niet op onze creativiteit. Laat u zich door ons vrijblijvend informeren naar de mogelijkheden voor het ontwerpen en druk-klaar maken van uw aantrekkelijke boodschap.